Däckbyte

What a day. Blev väckt av en Ida vid 2. Hon skulle hämta sina saker så nu har jag inte så mycket grejer kvar iaf. Var på Julle till 4 inatt för att jag hade tråkigt här hemma. Där var det lite roligt iaf. Tills en Lisa krossade mitt knä. =P

Annars har jag och Martin bytt däck idag. Pumpat upp dem lite också. Mmm... Pumping som fan. Så jävla seg dag. Såg en film nyss iaf. Den var rätt kul.

Och till Lovley förresten, who ever you are, I say never! NEVER! Jobbet är straff nog, men håret behålls. =P Även om det nu nästan är åt det röda hållet på sina ställen. >_<

Kommentarer
Postat av: Lovely

Hörru raring, får man se en bild på eländet? Det var en himla massa färger som har nämnts den senaste tiden, vilken är den rätta egentligen? Tack förresten för att du påminde mig om P och F!

2007-05-01 @ 18:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback