Förråd

Igår tog jag tjuren vid hornen och slängde ut allt i mitt lilla förråd i trappuppgången istället. Sen sorterade jag det jag ville ha. Alla mina tre-fyra "skräp"påsar med massa krimskrams gick ner i en väska. Massa plats över. Mina CD-skivsryggsäckar tömde jag och satte in skivorna i ställen, ett kunde jag dessutom hänga upp på väggen. Massa plats över. Efter redovisningen idag ska jag dessutom till Myrorna med två kassar mattor och kläder och sen så ska jag faktiskt kunna gå in i mitt förråd och stå där inne. En fantastiskt ny känsla för mig. Öste ju bara in sakerna när jag flyttade hit så det är kul att se golvet för första gången sen december.

Hade Hitler levt idag hade han haft födelsedag idag. Grattis Hitler. Grattis världen över att han inte har/är det. Känns som om vi vann. HA! In your face, Hitler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback