Fredag

Igår så hade jag så mycket att göra. Började med att gå upp och få en läkarundersökning på Ferruform. Fick sitta och vänta i 30 min innan jag ens kom in. "Kom lite innan nio så kan du nog bli klar snabbare". Mmm... Nå, var därifrån tio iaf så kunde jag åka hem och sova lite till innan redovisningen klockan 1. Den gick bra. Stakade mig inte så mycket faktiskt, kunde argumentera för min sak och så vidare.

På eftermiddagen gjorde jag min goda gärning för i år. Två sopsäckar med kläder och ett par mattor till Myrornas insamling. Fina saker också. Ett par av de dyra skjortorna är bara använda en gång innan jag växte ur dem liksom. Så mycket gillar jag skjortor.

Kvällen bestod av Tefatspizza, Svarte Piraten och Scrubs typ. Slutet av Once upon a time in Mexico och lite Postkodsmiljonären han vi ju med också. Mmm... Postkodsmiljonären. Det är underhållning det.

Min bror (Mr. Fribiljett till Arvika) har inte lovat bort sin andra biljett till festivalen än iaf, så kanske blir 3 festivaler i år? Och om det blir så, varför inte ta Roskilde också? Behöver bara resesällskap, men fyra festivaler på fyra veckor... Klarar jag det så tror jag nog jag slagit något slags rekord iaf. Behöver sällskap till Storsjöyran också, för den vill jag inte missa. Någon som är sugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback