Nöjd

Livet kickar fan rätt ass nu alltså. Vädret är bra, jag ska snart äta med människor jag faktiskt gillar och jag är mest nöjd i hela världen med min frisyr. Ett tag funderade jag på att trycka ut massa, massa bilder på mig själv och sätta fast dem i taket så det är det första jag ser när jag vaknar. Vissa kanske tycker att man kunde haft en spegel istället men nej, jag vill se mig själv i hundratals och från alla vinklar. ;)

Så fort jag får tråkigt nu för tiden så grovlar jag. Det är roligt och det har faktiskt börjat gå bra. Kanske death metal-sångare inte är så långt bort längre. Det vore det coolaste yrket av alla i hela världen. Så måste jag fortsätta lära mig noter så jag kan ta itu med dragspelet sen. Japps. Dragspelet ska jag lära mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback