En kuk

Det var vad jag hade bild på i min mobil efter midsommar. En stor jävla kuk. Upptäckte det när jag skulle visa bilder för Eve i helgen. Var en spännande upplevelse.

Nu är det då varmt ute iaf. 23-24 grader i skuggan och solsken så det förslår. Just tagit en tur på rullskridskorna och det var skönt som fan. Värker i fötterna men funderar ändå på att ta en tur till senare när de vilat upp sig lite. Ska slänga in lite tvätt nu om tvättstugan är ledig.

Sista veckan på jobbet. Förmiddagen gick bättre än jag trodde så det ska nog gå bra det här. Sen Linköping en sväng, sen hem och sen börjar festivalandet. Får jag inte med mig någon alls till yran i år så kommer jag bli ännu surare än förra året. Jä jä, så är det väl.

Kommentarer
Postat av: Jny

Sorry för särskrivningen.
Jag ska SKÄRPA mig.
Men det är ju det att jag oftast skriver i affekt. då bir det lite hejkonbejkon. Men: JAg ska ta mig i kragen.
Jny

Postat av: Jny

Sorry för särskrivningen.
Jag ska SKÄRPA mig.
Men det är ju det att jag oftast skriver i affekt. då bir det lite hejkonbejkon. Men: JAg ska ta mig i kragen.
Jny

2007-07-16 @ 18:34:08
URL: http://folkaridioter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback