Semestersammanfattning 2: Ledigveckan...

Vaknade, städade, packade och fick skjuts av ljuva P till Kallax. Fantastiskt vad fort sådana saker kan gå om man lägger manken till. O och KK var över och hämtade lite saker också (bland annat reservnycklar så KK kan vara min slav hundra mil bort ;) massa tack för det!) och det var ju trevligt att inte behöva diska i ensamhet. Sen så flögs det ner till Arlanda och tågades bort till Linköping. Väl där så togs det lugnt. Massor med lugnt togs det och det var skitskönt. Bara ligga och slappa i några dagar var ganska precis det jag behövde kände jag. Tog någon tur till staden också och lullade runt och när vi var där så ringer Patrik från P-Os trafikskola. "Nää, du kan inte köra upp eftersom ditt övningskörningstillstånd har gått ut. Fixa ett sådant". Happ... Bara gå till länskontoret och skaffa blanketter, smita in till världens snabbaste optiker och så fylla i skiten. Hann inte tillbaka i tid dock, så fick lämna in dem dagen efter. Träffade S och gick runt med henne en stund också.

Åkte hem på lördagen för att få gå ut var förhoppningen. Blev inte riktigt så. Satt hemma istället och läste och sov lite till. Söndagen träffade jag flickorna på och det var väldans roligt det också.

Kommentarer
Postat av: Det du!

Men, har du varit i Linköping? Utan att säga nåt? Jag bor ju typ fem mil därifrån! :O

2007-08-06 @ 14:05:27
Postat av: Jero

Kan inte folk bara sluta vara i närheten av Linköping och sen berätta om det efter att jag varit där? =P Vem det här är, vet jag inte ens dock.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback