Semestersammanfattning 4: Suparveckan...

Åkte till P på söndagen. Tänkte sova där litegrann i veckan. Jo tjenare... Söndagen, han och jag tar ett par öl och kollar på Mad Max 2 & 3 medans M (lillebror P) blir skitfull. Asroligt. Vi sitter och diggar musik och pratar till 6 på morgonen ungefär. Sen tisdagen så åker P till Borlänge och jag är plötsligt husvakt eftersom M är försvunnen hos någon av sina kompisar. Tittar på tv och grejar, matar katten och så och så kommer P och Sara tillbaka från Borlänge och jag åker hem för att sova. Enda kvällen på hela veckan det hände.

Onsdag, tillbaka till P, förfest och så in till Karlbergsparken. Mer förfestande med lite kvinns och sen så trapper. Det sjukaste någonsin verkligen. Kö med en in, en ut på Trapper. På en onsdag! Är det ju aldrig ens på helgerna där. Men men, vi kom in och träffade folk och hade kul. Sen efterfest här till 7 på morgonen. Tydligen så badades det bastu och det badades i grannens pool. Jag satt i köket och snackade med folk mest hela tiden. Morgonen efter var det ett par folk som sovit här som vaknade, insåg att de knappt kom ihåg var de var och väldigt snabbt, men väldigt artigt, drog härifrån i skam.

Torsdag, mellandag, vi gjorde inte så mycket. Fredag, förfest här, gick på Star och det var väl rätt kul, och sen så efterfest här till 7 igen. Lördag, vaknade 12 typ, de andra vaknade 5 och så var vi igång igen. Fest Karlbo, fest Gärdet och så efterfest till 7. Nu blev jag dock inte full, jag var tvungen att bära en däckad tjej en halv km medans hennes kille mest bara gick bredvid och så höll ett par junkies mig vaken när jag tänkte sova. Men men, the sun can't shine all the time.

Massa tack till Madde som skjutsade hem mig efter att jag blivit lämnad på stan igen på fredagen. Dessutom så är det här veckan då jag köpte en klocka, ett par skor och en mobiltelefon. Allt i tisdags när jag hade tråkigt för att P inte var här. =P Sen säljer Vega ut alla VHS för 30 spänn så jag köpte 6 stycken Troma-splatterfilmer och två med Dolph. Väl investerade pengar. Parts of the family var dock inte så bra, ska nog kolla på Toxic Avenger nu. P åker till Stockholm idag, jag tar mig dit imorrn för att sedan påbörja fjärde och näst sista semesterveckan... Tysklandsveckan...

Kommentarer
Postat av: *

Ketchupeffekt FTW(?) ;)

2007-07-29 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback