Kär

Jag kan inte beskriva det med några andra ord. Trodde inte att jag skulle känna så här efter att ha först hört Burn in hell i trean på gymnasiet men ja. Jag är kär igen. I en sång. Samma som nämnts tidigare. "I don't wanna be me". Har hört den långt förut men just nu... Jag vet inte. Den fastnar. Älskar den låten verkligen. Det ryser i heeela kroppen på ett sätt jag hoppas fler människor kan känna igen än folk som älskar ett fotbollslag. Om du inte lyssnat på samma låt 20 gånger i sträck, sjungt med, nästan gråtit för att du gillar den så mycket och ändå vill höra den 20 gånger till i sträck så vet du inte hur den här känslan är. Jag är kär i en låt och det är underbart för jag älskar känslan att vara kär! Speciellt i en så bra låt!

Just nu känns det som om det är värt att lägga ut flera tusen kronor på Wacken bara för att få höra just den låten live. Det är verkligen en underbar känsla. När kände ni att det var värt att lägga flera tusen kronor på att hälsa på en käresta sist? Det bästa är att jag ändå kan få den hela tiden om jag vill. Och det vill jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback