Shitfaced Studios

Om jag haft en riktig studio så skulle jag nog inte döpa den till Shitfaced Studios, men jag vet inte. Kanske skulle dra rätt sorts musik åt mitt håll iaf. Anyways så har jag idag, efter att ha tankat 40 liter för 500 spänn >_<, åkt in och köpt mig lite inspelningsutrustning. Ett billigt externt ljudkort och en billig mick. Kommer nog ha rätt mycket kul med att spela in med de här grejerna tror jag. Sådant är roligt. Jag älskar lön. Lön rules. Man kan ju leva som en kung när man har lön. ;)

Så om det inte är nog med mitt pengaskryt så måste jag bara säga att jag blev riktigt glad idag en gång till. Inte nog med att jag har betalat månadens alla räkningar och ändå har massa pengar över, jag hade helt glömt bort IKEA-lönen för sista månaden! Det här rules så jävla hårt så det är sanslöst. Nu ska jag spara och åka på festivaler nästa månad som fan. Mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback