World Wide Weld

Idag, när jag gick genom Ferruforms fabrikslokaler, så insåg jag att det är omöjligt för en man att gå med två små äpplen och en stor banan i ena handen och samtidigt försöka ha någon sorts värdighet.

Imorrn åker även Eve hem. Då är det bara jag och Pelin kvar typ... Men vi jobbar olika skift allt som oftast, och dessutom bor hon på Björx =P, så det hjälper ju inte så mycket. Nå, får hoppas på iaf en besökare och på att veckorna går fort så det blir höst snart. Iofs, Kalle kommer nog tillbaka om ett tag. Oskar är ju här också, men han vet jag inte ens hur han jobbar. Ante åkte ju till Övertårneå så det blir väl inte så mycket med vårat band heller kan jag tänka. Nå, anyways. Ikväll ska jag se film med Eve iaf. Sen vet jag inte. Resten av sommaren ska jag väl försöka simma iaf en halv kilometer om dagen när de har öppet. Hellst en. Men ibland orkar man inte. Har simmat två av de tre dagar det varit öppet den här veckan iaf. Ska äta nu och åka dit igen. Fantastiskt vad man hinner saker när folk inte är här och stör egentligen. =P

Evil DJ från Zoolander-filmen sommarjobbar med att trimma gräs här utanför. Det är lite roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback