#14 och Lånare

14 kommer att vara mitt nummer i NSM har jag fått veta nu. Vet inte ens om vi har nummer 11 eller 27 ens bland våra tröjor faktiskt, men 14 funkar också. Hade jag ju innan jag började stå i mål i fotboll liksom, så det är fina grejer det å.
 
Imorgon åker vi alltså, det ska bli så jääävla skönt att få lämna Luleå för några dagar och bara skita i skolan och spela hocky och bli shit drunk som de skriver i forumet på hemsidan. Ska bli göttigt som fan. Var nå mer jag skulle göra imorrn också... Ja just ja! Hållf-tenta. Inte cool. Det svåraste med tentan är dock som vanligt, förut om att gå upp på morgonen, att hålla sig borta från tentagodiset i kylen. Självdisciplin och jag funkar inte så jävla bra ihop faktiskt. Jag lever hellre än tänker på hur jag kan förbättra mig själv. =P

Tror jag har fått lånare i mitt hus. Vet inte om ni minns serien men jag glömmer den aldrig. Hatade dom redan som bra. Små, äckliga varelser som sprang runt och stal saker och sa "äh, jag bara lånar! Fast jag lämnar aldrig tillbaka grejerna, tihi!". Lite grann som Porsö-kidsen kan man tänka, fast ännu mindre. Hur som så tror jag att jag fått dom här. Min nycklar är verkligen helt borta. Har kollat varenda kubikmilimeter i hela lägenheten och dom är verkligen helt väck. Jag låste ju förrådet så dom KAN inte vara där. Nu är mina svarta byxor, som jag inte användt på två månader, också borta dessutom. Kommer inte ihåg om jag hade dem på R-festen, då är de hos Gustav, men jag tror inte det. Ska kolla det imorrn. Mina två svarta bälten måste jag hitta också. Ett av dom kan iaf vara i förrådet. Det andra har de nog också tagit. Jävla lånare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback