Det ordnar sig alltid, för mig.

Praktikplats, check!
Sommarjobb 07, check!
Sommarjobb 08, check!
Betald semester i en månad 08, check!
Obetald semester just när Wacken, Storsjöyran och Augustibullret är 07, check!

Ferruform måste vara mest sweet arbetsplats någonsin. Vid sådana här tillfällen börjar jag tvivla på att Gud hatar mig. Eller så börjar det gamla skäggot få lite dåligt samvete ändå, för när jag sökte så sökte jag först till Ferruform för att jag ville vara där mest. Sen så sökte jag väl lite mer på strö på de andra för jag ville egentligen ingen annanstans, och vips. Telefonsamtal, möte, anställning, bang! Det var rätt skön känsla. Dessutom så slipper jag stålverket vilket är sweet! Sen så slipper jag, ja de flesta vet vem, vilket är ännu mer sweet! Sweet är dagens ord, sweet är dagens känsla.

Nu vill jag ut och äta glass med någon men alla parker är tydligen snötäckta och det sög ju. Glass utan en park? Njae. Kanske något café eller nått. Jag vet inte. Ska höra med min lokala local lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback