Skridskor och en rakad häst

Idag var jag i ett stall. Det var ett tag sedan, men nu var det dags iaf. Följde med Cissi och klappade på hennes halvrakade häst. Han måste ha sådan frisyr. Han svettas annars. Cissi stod mest och kastade skit på mig. Bokstavligt talat. Eller ja, inte PÅ mig, men det var inte långt ifrån. Har sett hur ett halvmiljonerskronorsdjur ser ut också. Inget speciellt måste jag faktiskt säga. Sen åkte vi skridskor på Björx. Det är roligt att ha någon annan att bara åka och leka med. Inget seriöst eller så. Synd bara att det var kallare idag. Mina stackars sönderfrusna fötter klarar inte vilka temperaturer som hellst. Typ helst inte värre än minus fem. >_< Men ändå. Det var roligare i torsdags för då var dessutom Erik med. Sedan var det inga småbarn där då som påminde om den förlorade ungdomen och glädjen man hade då. Aldrig krav eller så, bara ren spelglädje. Varje kväll nästan.

Fick ett definitivt beslut igår. Written in the stone som de säger. Vilka vet jag dock inte. Någon kanske det finns som säger det. Hur som hellst så känns det rätt snopet. Hade inte förväntat mig ett svar på ett par månader, kanske ett halvår eller nått. Men indikationer fanns väl antar jag. Som den totala bristen av intresse som ibland verkade uppstå. Men jag kan inte säga att jag har så många negativa känslor heller iofs. Var lite för lite tid för att det skulle hinna uppstå något. Känns som sagt mest bara snopet. Speciellt som vi träffats en gång egentligen. Men men, har man bestämt sig sig så har man, det är sant. Vore kul med en motivering dock. Nå, enough of this bitterness. Hoppas mest bara att Disco-Kjell är med på 100 Höjdare eftersom jag tränar annars när det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback