Swimming

Paltkoma en miljon. Dumt att äta så mycket när jag ska simma om en timme. Simma ja... *ryser* Men Cissi och Erik åker ju skridskor med mig, då lär ju jag simma med dom. Ska nog slå omkull mig och sova en skvätt iaf innan. Kan behövas.

Funderade ett tag på att ändra min bloggs utseende men jag tror nästan jag passar. Den är stilren och elegant svart/vit. Som jag. Inga gråzoner här inte. Allt jag säger är rätt och allt annat är fel. ;) Men vi får se. Kan vara så att jag bara är för slö också.

Åt bullar med tillhörande massage igår. Mein Gott. Vad kan man säga, kvinnan kan baka. Att gå upp imorse klockan 7 var ju dock mindre kul, men vaffan. Vad gör man inte för att ta sig till skolan liksom. *mest suck* Nå, tenta-p börjar nästa vecka och innan det har då jag födelsedagskalas. Kanske får en biljett till Skellefteå - LIF den 30/3, men vi får se om jag kan åka. Vill ha en tröja också, men jag vet inte om jag ska ha namn och nummer. De jag väljer mellan är 7, GUD eller 007, BOND. Lite småkaxiga bägge två. Någon som har något annat förslag så posta gärna en kommentar här, jag är öppen för allt, bara det är roligt. Långsökt, snuskigt, nördigt eller vad som liksom.

Omkullslagning engaged in... 5... 4... 3... 2... 1...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback