Tenta

Somnade surprisingly gött igår faktiskt. Som straff så fick jag vakna kvart över sex klarvaken. Känner igen det där. Har redan börjat bli trött igen. Kommer vara död vid 8 när jag egentligen skulle gå upp. Ännu en chans att äta upp tentagodiset jag sparade igår. Det är verkligen det svåraste med tentorna. Att ha godis kvar när de börjar. =P

Just nu har jag bara massa skum metall på min spellista. Lyssnar bara på band som ska till Wacken så jag vet något om dem när de väl börjar. En del är faktiskt riktigt bra. Bäst är Type O Negatives "I don't wanna be me". Musikvideon är också rätt rolig faktiskt. Finns på youtube. ;) Men har typ lyssnat på den två-tre gånger om dagen. Inte för att jag inte är nöjd med att vara jag, jag menar, vem skulle inte vara det? Nej, bara för att den är så bra. Handlar om en man som är ganska tråkig och tragiskt typ. Sen dör han. Ensam. Men man ska inte bära svart på hans vaka, ja ni ser själva...

I Don't Wanna be
I Don't Wanna be me
I Don't Wanna be me anymore

Ever throwing at his home
Two glass houses, twenty stones
Fourteen yellow, six are blue
Could it be worse.....quite doubtful

I Don't Wanna be
I Don't Wanna be me
I Don't Wanna be me anymore

I Don't Wanna be
I Don't Wanna be me
I Don't Wanna be me anymore

Two steps forward, three steps back
Without warning, heart attack
He fell asleep in the snow
Never woke up, died alone

I Don't Wanna be
I Don't Wanna be me
I Don't Wanna be me anymore

I Don't Wanna be
I Don't Wanna be me
I Don't Wanna be me anymore

Please don't dress in black
When you're at his wake
Don't go there to mourn
But to celebrate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback