Tråkigt.

Just nu under tenta-p så är allt bara så tråkigt. Speciellt eftersom jag inte orkar läsa någonting idag heller. Helt sjukt vad lite som händer. Spelade lite fotboll igår iaf. Mellan 22 och 00 typ. Solen var kanske inte uppe hela tiden men det var tillräckligt ljust iaf. Det är rätt läckert här.

Imorgon är tentan iaf. Sen så ska jag... Ja. Ingenting. Ska gå på ettornas "farvälmiddag" på kvällen, ta en fika på fredagen och sen så börjar jobbet på måndag redan. Ledig på onsdag iofs och helgen efter för under utbildningsveckorna så går jag bara dagtid. Det är rätt skönt. Sen hoppar jag på skiftgången och kör tills det brinner typ. Sen... Wacken... Mmm... Tyskland...

Upptäckte en väldigt bra sak igår. En Top Hat kostar 13 kronor, men inte överallt. På Willys kan man få ett sexpack för 30 spänn. Trodde det var typ mini-Top Hats men jag chansade. Öppnade paketet idag och jublade, det är full size, äkta, härliga Top Hats! För fem spänn glassen! Som när man var jättejättejätteliten. =P

Kommentarer
Postat av: Lovely

Du är fortfarande jättejättejätteliten ;)

2007-05-30 @ 23:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback