Men ja!

Årets roligaste artikel. Jag kan föreställa mig löpsedeln om jag hade varit chef över en tidning:

"KORKAD MAMMA SKYLLER ALLT PÅ ANDRA!

En väldigt korkad curlingmamma skyller sin minst lika korkade sons misstag på alla andra. Grabben tattuerade sig och allt är tatuerarens fel! Mannen på gatan ställer sig oförstående till problemet!
Nu har det hänt igen, ännu en förmodad framtida kandidat för the Darwin Award har framträtt i media, detta på grund av att en tatuerare "ärrat" hennes lögnaktige son för livet. Mannen på gatan skyller allt på morsan då sonen ljög för tatueraren, dolde den för henne och dessutom har en gammal tatuering på armen som hon lär ha sett tidigare.
   - Vi ska anmäla till allmänna reklamationsnämnden, förhoppningsvis får vi iallafall tillbaka pengarna den kostade, säger Sveriges nu levande dummaste mor till tidningen. Mannen på gatan rasar! Handlar det om pengar, ett psykotiskt maktutövande på sonen sin för att kväva alla hans rebelliska försök, eller är hon helt enkelt bara djävligt ensam? Sonen kunde inte nås för en kommentar i Aftonbladet, förmodligen för att han inte håller med mor sin och därför är inlåst i källaren.

Källor bekräftar för övrigt att en ryggtavla inte är något man "bara gör helt spontant" utan det krävs faktiskt en del planering för det. Att sedan lyckas dölja den för mor sin, speciellt med en mor som verkar ha fullständig övervakning insatt, är väl ytterliggare ett tecken på att han visste vad han gjorde. Sedan när sonen insåg att "det inte var långt till tårarna" för modern så säger han bara att tatueraren inte kollade legg. Mannen på gatan letar hakorna som hela befolkningen unisont tappade."

Hmm... Undrar hur den konversationen gick till?
"Niklas... Jag är här för att skrubba dig på ryggen i badet!"
"Men maaamma! Jag vill inte!"
"VA?!?! JAG SKA SKRUBBA DIG PÅ RYGGEN, TA AV TRÖJAN!"
"Åååh..." *visar tatueringen*
"VAD I! HUR KUNDE DET HÄR SKE NIKLAS! NIKLAS SVARA MIG! SVARAMIGSVARAMIGSVARAMIGSVARAMIG!"
"Jo, mamma, du förstår att jag gick in till en tatuerare, ljög om min ålder och han TATUERADE MIG! Jag visste inte vad jag skulle göra! Kunde inte alls ändra mig under de (förmodade) 30-45 minuterna som jag bläddrade igenom pärmarna, den halvtimmen (säkert) som han tog för att tvätta min rygg, rita och kopiera bilden eller ens när jag fick se teckningen på ryggen, som man alltid får innan de börjar gadda! Allt hände så fort!"
"Åååh, Niklas! Nu ringer vi Aftonbladet istället för tatueraren, för det här måste alla få veta!"
"You go, mom!"

Jag hoppas hon kvävs av sin ilska, blir blå i ansiketet och att hennes huvud sedan exploderar till allmänhetens jubel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback