Jobbhelg och hockey

Jobbade helg i helgen. 11 timmar lördag, 11 timmar söndag. Det var inte så roligt. Skulle ta ett par bärs på fredagen och sen gå och lägga mig, men någon tyckte annat. Efter att ha sugit i mig några av Budells lakritsshot så hamnade jag på något sätt på kåren. Helt sjukt. Kom hem vid 2 och somnade direkt. Dagen efter krävdes 3 power king och en gigantisk hamburgare innan jag var människa igen vid 12-tiden. Första 6 timmarna på jobbet var alltså hemskt.

På lördagen var det fest hos Martins kompis granne. Det var roligt faktiskt. Tråkigt bara att jag var tvungen att gå hem när de andra skulle till kåren. Den sög då vill jag lova. Men men, ville ju inte vara bakis på jobbet igen. Så 06:18, när Bobert ringde och väckte mig, så kände jag mig rätt dum. Hann dit innan sju iaf. Sen drog en kille hem av hosta, som ingen hört, och så var vi en man kort. Kul. Vi kämpade på som fan och fick iaf ut dagsmålet. Det var skönt. Hittade världens största pizzor också typ. Goda var de också och generösa med fyllning. Blir fler därifrån vill jag lova.

Idag har jag varit ledig, så efter att Martin väckt mig det aset så har jag typ mest suttit här och inte gjort mycket. Handlade på Kvantum, stans godaste korvar för fem spänn styck, och så var det sedan dags för säsongens första hockeyträning. Helt slutkörd och död känner jag mig nu alltså och det verkade som om de flesta andra tyckte ungefär samma. Tror rookiesarna kommer nästa vecka dock, så då vill man ju vara lite mer fit. Dock kan jag bara träna måndag då eftersom jag jobbar natt på torsdag. Kanske kan få ledigt en timme... Nå, Psych med E nu. Bästa grejen som finns i världen nästan. Bättre kan man knappast må!

Kommentarer
Postat av: *

Men ett HJÄRTA FFS! Ska det vara så svårt att få med?!
[Tycker om dig BTW ;)]

2007-09-04 @ 11:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback