Att göra en Ch

Givetvis. Vi skämtade om vilket pengaätande monster det skulle vara som inte funkade och alla gissade på min. Den startade fint men när det trådlösa närverkskortet (som inte ALLS är trådlös utan har en lååååång antenkabel) skulle sättas i så slutade den. Nu startar den, kör i 3 sekunder och så startar den om igen, kör i 3 sekunder och så startar den om igen. Längre än så går det inte att få den. Så det är ungefär två studiebidrag jag lagt på en stor pappersvikt som blev två veckor försenad. Som om inte helgen varit pissig nu. Skulle behöva ett par folk från andra sidan jorden, ett par flicks från hemma och en lång natt full med Galenskaparna och After Shave eller nått.. Det kunde gärna fått vara år 2000 också. 2000 var ett jävla bra år...

Kommentarer
Postat av: Groth

Ch goes EMO ! :-D

Postat av: Ingela

Jag fattar inte vad du menar med pengaätande monster.. :)

2008-08-26 @ 12:23:20
Postat av: Jero

Groth: Ska du säga som börjar gråta så fort du räknar dina småmynt och har tappat en femtioöring. Om du fått en defekt vara för 12000 hade du nog brutit ihop helt känns det som. Snålsmålänning (jag jag VET att du är gnällnärking, men du beter dig oftast mer som en smålänning). =P



Ingela: Från början skulle vi lägga typ 8 papp på den, sen blev det 9, sen 10, sen kom det nya grejer och när vi väl köpte den så blev den sjukt mycket bättre men sjukt mycket dyrare. ;) Men det är det nog värt, om den fungerar när den kommer tillbaka. =P

2008-08-29 @ 02:53:31
URL: http://jero,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback