Tatuering

Mycket har hänt sedan sist. En händelserik och bra vecka i Avesta efter semestern, en riktigt bra Storsjöyra och en flytt in hit med Micke och Martin. Vi körde till IKEA och handlade massa saker som vi byggde ihop och allt blev fint som snus.

Tutuerade mig igår också och jag blev mäkta nöjd faktiskt. Äntligen är inte RHCP-loggan ensam på axeln längre. Nu har jag min kurbits där, det är nice.



Sen när jag kom hem så såg vi film med Sara och hennes kompis och efter det började jag lyssna på en massa Cake igen. Länge sedan sist nu, men dom är fan inte dåliga. Här kommer en av deras låtar, Short skirt/Long jacket:


Kommentarer
Postat av: Pelin

Skitsnyggt!:)

Postat av: Jero

Men eller hur! :D

2008-08-13 @ 19:57:03
URL: http://jero,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback