Bra helg-ish.

Fredagen var nice-ish. Trevlig bastu med bara jag och Gus, sen gjorde vi svingod tacopaj. Efter det så kom Malou och åt av våran mat och så blev det helt plötsligt utgång av det hela. Cleo var faktiskt inte så dåligt som det brukar. Träffade en gammal jobbarpolare och han var svinigt packad som vanligt, precis som våran målvakt som också lyckats ta sig in. Taxi hem till Malou, gosa med katten och så hem bara. Inget outstanding, men långt ifrån tråkigt. Lördagen däremot...

Voj, voj... Så jävla bakfull jag var. Inte ont i huvudet men jag låg i soffan till fem, gick upp och gjorde mat och så var det förfest klockan sex igen. Hockeyfest och forwards pissade på backarna i tävlingarna, specielt Klas som var usel och gjorde hela sitt lag besviket. Skämmes tammefan, som Robinson-Errol sa. Sen Stuk och så fick jag se övervåningen för första gången. Var väl inte skitimponerad. Skulle bli pulka efteråt, men det bestämdes tydligen att vi skulle hoppa det så den är fortfarande oprövad.

Söndag och helt magiskt inte speciellt bakis alls. Rätt bra med tanke på den mängd bål jag ändå drack och de ölen jag lyckades sno åt mig. Gick till och med på Box med Lisa sen på kvällen. Inte dåligt. Det ska vi nog prova igen faktiskt. Roligare än både spinning och bodypump.

I helgen har jag sunkat runt i samma t-shirt i fyra dagar för jag har fan inte pallat att byta. Har ju ändå inte lämnat huset annat än för snaps. På krogen har jag ju testat skjorta/väst bägge gångerna och är nog dags att pensionera det nu. We had a good run, but it's over now. Time to move on. Kanske till den här? En sanning utan modifikation.


Idag skulle man ju hedra miljön med att ha en grön tröja på sig så jag tog det jag hade. Retro, stilrent, snyggt.


Kommentarer
Postat av: Tjoffsan

du dricker mycket;)...tänk på levern hahaha:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback