Dödskurskommentarer

Bra diskussioner i CAD-salen nu. Jag har ont i halva ansiktet från att ha head buttat ihjäl all asfalt utanför lägenheten. Micke är bara trött.

- *kliar mig på kinden* Jag har fan ont i ögonhålan nu också.

- Det sprider sig från näsan.

- Ja.

- Du blir som Anna Book, fast istället för två liter levrat blod i magen så har du det i ansiktet.

- Har Anna Book två liter levrat blod i magen?

- Jag vet inte. Kanske.

När jag nu skriver det här så frågade jag honom varför Anna Book skulle ha två liter levrat blod i magen. "Jag vet inte. Jag bara chansade!" blev svaret, väldigt vetenskapligt.

Kommentarer
Postat av: Ch

För alla som vill kommentera så kan jag säga att Micke hade rätt. Han chansade bara rakt av hävdar han, och funderar på om han läst en rubrik i aftonbladet som satt sig i huvudet på honom, för de skrev om det här när hon var med i Let's Dance. Magiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback