It's no good, but it's R-fest!

Repdag idag med snaps. Jag och Martin var med fram till lunch och sen var det hem igen för att tagga till inför kvällens festiviteter: R-festen! Årets happening hoppas jag. Den brukar bli det iaf. Ikväll  är det tema "I rutan" så jag och några till kommer komma som Tok Jannez från dansbandskampen. Blir väl bilder på det också sen. Först dagen tischa:


Gammal fin tröja som alltid håller. Sen har vi en video till en låt som jag och Micke började sjunga på igår när vi var på till Henrik efter quizen igår. Fördjävla härlig kille med en rätt skön inställning.


Kommentarer
Postat av: Groth

Ja, det där ju Dave Gahan sångare i Depeche Mode. Visste inte att du lyssnade på synth ;-).

Postat av: Ch

Groth: Det gör jag inte direkt, men det här är ju en klassiker av sällan skådat slag. =P

2008-12-07 @ 21:58:06
URL: http://jero.blogg.se/
Postat av: Groth nr. 2

Ganska bra låt... blev lite förvånad där :P.

2008-12-10 @ 11:21:49
Postat av: Ch

Groth nr. 2: Du menar väl inte att du inte har hört den förut? =O Då blir jag faktiskt lite besviken på dig. ;)

2008-12-10 @ 23:19:55
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback