Soffliggardag

Idag har jag legat i soffan precis hela dagen. Det var ganska nice, men pizzan var inte god över huvud taget. Magiskt hur timmarna bara flyger fram när man fått en tequila i huvudet. Något jag borde insett för länge sedan att det är det sämsta som finns. Att man aldrig lär sig.



Första är en snygg tröja jag fick av syrran i julklapp en gång, andra är den bästa jag har faktiskt. Min favorit skulle jag tippa på. Sen får vi aldrig glömma dinosaurierna, de var faktiskt här först. Sweatshops - another day another dollar är ju inte bara ett uttryck där. Sista är Wacken-tröjan för igår var det RIFF-fest igen. Men det var inte direkt många som var där. Vi var väl typ 11 som mest. Men bättre än ingen alls.

Sen kommer en varning från socialstyrelsen: Tequila klockan halv 3 på morgonen kan göra folk fula och få blodet att spruta!

Kommentarer
Postat av: Groth nr. 2

"Never Forget" är nog den bästa tröjan som gjorts... ever!

2008-12-14 @ 22:29:23
Postat av: Ch

Groth nr. 2 (fast egentligen kommer du alltid vara my number one ;)): Ja, den är inte dålig det kan man inte påstå, men jag gillar Fat People are hard to kidnap lite mer. =P

Postat av: Pelin

Men vännen då...

2008-12-15 @ 17:52:45
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Postat av: Ch

Pelin: ska gå och kolla om en doktor kan fota det imorrn på VC. Har hört att man kan få pengar av vanprydande ärr, speciellt i ansiktet, efter några år. ;)

2008-12-15 @ 19:23:30
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback