Trippelblogg

Verkar som om jag får skita i paradoxer ett tag, finns helt enkelt ingen tid. >_<

Vilken dag... Sovmorgon till tio, sen till skolan direkt. Han inte ens se klart hela Xena. Rita till fem i 7 för med bara en kort paus för äcklig lunch i matsalen och så skulle det vara rolig musikquiz på stuk. Det var ju bara lögn. Den var ju asdålig och DJ-laget var sämst. På allt. De var ju iaf inte ens en tiondel så roliga som de själva trodde. Musiken sög dessutom, så det var klart ovärt att komma två timmar för sent till Henrik. De skulle ju slutat 8 egentligen men då hade de precis börjat typ, så kom dit vid 10. Tjohooo. Så satt vi och sydde på våra dräkter till halv 12, tre av våran kvintett iaf, och precis då kom pizzan. Det var nice för vi hade inte ätit på över 10 timmar då. Sen äääntligen hem. Så jävla skönt det ska bli att sova nu. Vi kommer dessutom vara assnygga på R-festen imorrn, det vill jag lova.

För ett par dagar hade jag den här, klart är att den driver med "Bros before Hoes!", men den driver också med ett till uttryck. Vilket då? Nu får vi se om det bara är intelligensreserven som läser här eller inte. =P


Sen var det den här igår, den är mest bara snygg tycker jag, även om jag inte känner mig som en slagträ-/racketsportsdomare. Tror jag fick den av syrran en dag.


Idag blev det bara den här för nu har jag slutat leta motiveringar till att ha tröjor. Nu blir det bara att beta av de som är kvar. Tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback