Done and done

Fick bort alla mina tre lappar på 4 timmar, det måste betyda att jag är mycket effektivare än Ingela. ;) Lade till och med till en mental lapp, "Köp Post Its" och det är ockås klart. Nu sitter mitt träningsschema på sidan så jag inte missar några pass för att jag glömt bort när de börjar, det höll nämligen på att hända igår så jag kom 10 min för sent till fotbollen. Så ni som undrar vad jag gör om dagarna:

Mån:    Fotboll 16,00-17,00
             Hockey 20,10-21,20

Tis:      Simning!
             Fotboll 19,00-20,00

Ons:    Spinning 17,00-18,00

Tors:   Spinning 18,30-19,00 (eventuellt, om jag känner att jag orkar/har tid)
             Hockey 21,20-22,30

Fre:      Spinning 16,00-17,00

Lör:      Spinning 10,00-11,00 (om jag är vaken och inte bakis =P)
             Simning!

Sön:     Fotboll 15,00-16,00

Är ett spinningpass på söndagen också, men man vill ju inte jobba ihjäl sig. =P Idag har jag redan simmat en kilometer och väntar nu på fotbollen. Funderar på att tvätta medans jag inte har något att göra. Sen blir det nog kebabgryta. Mmm... Kebabgryta...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!
Jag har hittat hit igen, kul tycker jag (om jag får säga det själv) :)
Det verkar som om du är sjukt seriös med träningen, well done mate! Skicka lite motivation till mig också om du får någon över :)
Hoppas allt är bra osv.
KRAM

2008-02-26 @ 15:30:02
Postat av: Ingela

Jäklar, jag är riktigt inponerad av ditt tränande! Du ligger hästlängder mig när det gäller den fronten. Ger det några resultat? Stora, stora muckler? :)

Effektivare? Hm, det beror ju på hur man ser på saken.
Du skrev ju bara upp sådan som skulle göras idag. Jag har lappar som sträcker sig flera veckor fram i tiden. :)

2008-02-26 @ 15:30:23
Postat av: Jero

Sara: Kul att ha dig här, och visst det ska jag göra. Om du bara berättar var den ska skickas, har gått i samma klass som fem Saror och har ytterligare två på msn så lite svårt att tänka ut just vem det är som vill ha den bara. ;)

Ingela: Nja, stora och stora. Har ju byggt upp under 6-7 veckor så den här veckan är den första som är såhär intensiv. =) Nu är jag ju dessutom ledig, när jag jobbar skiften så faller ju en del bort, så då försöker jag lägga in promenader eller simning istället. Men de bygger om herrarnas omklädningsrum där nu så mån, ons och fredag är det helt värdelöst att vara där på pga av den anledningen, då får man byta om i en skrubb en bit bort typ. =P

Postat av: Sara Liten, f d klasskamrat till dig & Inela

Haha, skicka den till mig! :)

2008-02-27 @ 16:53:07
Postat av: Jero

Sara Liten: Men jahaa, ända ner dit, tja det kan väl gå bra. =) Det första som är bra är att berätta för precis alla att du ska börja träna som en idiot. Då kommer dom börja fråga varför du inte tränar och till slut är det jobbigare att komma på undanflykter än att faktiskt träna. Det gäller det mesta man göra. Om du säger till alla dina kompisar att du fan ska plugga 3 timmar om dagen och de märker att du inte gör det kommer de börja fråga om det också. =P Det andra är ett blogga om dina framsteg så folk kan berätta hur duktig du är. ;)

2008-02-28 @ 01:29:43
URL: http://jero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback