Exakt det ögonblicket då ljuset i tunneln blev ett tåg...

För alla er som hört mig prata varmt om mitt jobb, jag är inte nöjd. Blev lovad Produktionsteknik i början av februari, sen i mars på omvägar och nu... Nu är det taget ifrån mig. "Någon gång i vår, inget datum satt. När vi inte har så tunnt med folk" heter det nu. Anledningen till att vi har så tunnt med folk är att ingen vill jobba på vårat skift, och det är ju inte arbetarnas fel iaf kan jag ju säga. Livet är ett svart hål utan slut och jag känner det kalla mörkret greppa min själ och mitt hopp med fuktiga, kloförsedda händer... Stimulera mig, stimulera mig nu!

Kommentarer
Postat av: Pelin

Ho ho vad roligt! Skiftmörker på obestämd tid. *tröstkramar*

Postat av: Groth

I'm already there buddy, JOIN US. Nä, dom sa likadant till mig och Jon, sen så la dom ner den idén, så 5-skift for the win. Man får trösta sig i pengar...

2008-02-12 @ 23:25:41
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback