Leno, faktiskt rolig för en gångs skull

Skrattade faktiskt skithögt åt Leno just precis. Nästan första gången det hände tror jag. =P Ledsen över min stavning, men sjukt kul var det (alltså vet ni, eftersom jag tyckte att det var sjukt kul, att det var en typisk dålig ordvits eller något annat ordrunkerigrejs =P):

"I read a survey yesterday about car pooling and it said that 3 out of 4 people are traveling alone... What I wonder is, who is the fourth guy riding with?!? You have four people! *håller upp fyra fingrar* Three rides alone! *drar ner tre fingrar och håller upp ett sista* Who is this guy travleing with?!?"

Så var det med det. =) Måste säga att jag är nöjd med kommenterandet nu iaf, det är nice. ;)

Kommentarer
Postat av: Gustav

Han sista killen kanske är schizofren? Han åker med sig själv så att säga.

Postat av: Jero

Kanske, det är en gåta vi kanske aldrig får svar på. =P

2008-01-29 @ 15:15:42
URL: http://jero.blogg.se
Postat av: Ingela

Jag förstår inte riktigt det roliga, men jag antar att det var roligare när Leno sa det :p

Du borde vara nöjd!

2008-01-29 @ 19:21:31
Postat av: Jero

Ingela: Asså, när man säger att tre av fyra åker ensamma så är det ju 75% av flera miljoner, men han fick det att låta som att det bara vara fyra personer av alla i hela USA som åkte bil och att bara tre av dom åkte ensamma. Då kan man ju fundera på vem den sista åkte med. =P

2008-01-29 @ 21:37:48
URL: http://jero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback