Första stoppet - Arlanda

Gör mitt första stopp här på Arlanda. måste vänta på Mike och Spiken i ytterligare 1½ timme. Men det är lugnt. Har ju hunnit växla pengar, hittat gaten och hittat en dator med över en halvtimme tid kvar på under de 50 minuter jag redan varit här på. Just nu så dundrar John Fogertys välbekanta röst i öronen, rollin! Rollin! Rollin on the river!, och livet känns bra. Om bara Mike hade kunnat komma så jag kunde ha en bok att läsa iaf. Han har mina fyra nya Pratchett-böcker som jag beställde. Det är najs.
 
Jag förstår inte människor över huvud taget. Först säger alla åt mig att inte göra något dumt, inte ta emot piller av främlingar, inte ligga med tvivelaktiga kvinnor, inte ställa ifrån mig drinkar, inte bli utsatt för något farligt och att jag ska komma hem i ett stycke. Sen tycker alla att jag ska passa på att ha riktigt jävla kul. Bestäm er för i helvete, man kan inte både ha kakan och äta kakan...

Ska surfa vidare nu innan ett besök på McD. Ha det så göttigt här hemma medans jag är nere och lever loppan. Lägger in del 1 och del 2 av George Carlins Airline Anounsment. Har inget ljud här men hoppas det är rätt iaf. Såg så ut på när han pratade, kan den utantill nu. Första gången jag hörde den var när jag bodde i Fors och hade datorn i källaren. Lisette satt i soffan mitt emot mig där jag satt i min fotölj och jag fick en skum Mp3-fil från Napster (damn i'm old >_<). En kvart senare låg jag i fosterställning under bordet och kippade efter luft och Lisette trodde att jag skulle dö för att jag skrattade så mycket, så hope you enjoy it as much as I did!

Första delen:


Andra delen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback