Thanks for all the laughs

Jag trodde verkligen jag var över att gråta när kändisars liv tog slut, men jag hade fel. George Carlin dog tydligen 22a Juni och från det att jag kom hem nyligen så har jag varit otröstlig... Tänker åka hem till Eve nu för hon vet hur man tröstar bäst och det är sjukt att det behövs nu, men han är verkligen den mest intelligenta människan jag någonsin hört och nu är han borta. Från det att jag var 15 år gammal så har jag levt som han lärt, men eftersom han inte riktigt gillar religioner, det var dessutom en av anledningarna till att jag gillade honom från början, så kommer jag aldrig hävda att jag dyrkar honom. Här kommer ett klipp där han går på om religion över huvud taget... Han kommer alltid vara känd som killen som sa de sju förbjudna orden, men för mig kommer han alltid vara killen som uttryckte saker exakt som jag tyckte, speciellt vad gällande gud och kyrkan och liknande saker. Ett svart hål har just skapats och inget kommer någonsin fylla det...


Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag beklagar sorgen.



Synd nog var det första gången jag hörde talas om honom. Han verkade ha mycket att säga som var värt att lyssna till.

2008-06-29 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback