-10!!

Egentligen är det bara måndagar jag väger mig på, men blev lite nyfiken idag och kazaam! på 9 veckor har det blivit 10 kilos minskning! Jag är nu på nätta 105 kilo och livet känns wunderbar!

Kapten Stofil på R-festen igår, sjuk kul faktiskt. Saknade bara resten av Vännerna av Ordning så att säga, men gled runt ändå med lite jullefolk och tvåor och andra. Var nice som fan faktiskt. Någon riktigt god sushiförrätt var det också, inte alls en skitäcklig som den som Per gjorde. Fast det kan ju vara promillehalten också. Allt blir ju godare ju högre den är.

Kommentarer
Postat av: Pelin

Hade varit underbart att glida runt med Kapten Stofil och gänget på R-fest:) Those were the days!

Postat av: Groth

Var det värt eller? Du har ingen bild på outfiten?

2008-03-09 @ 21:57:18
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com
Postat av: Ingela

Grattis till de 10 och den goda sushiförrätten :)

2008-03-09 @ 22:32:37
Postat av: Ingela

Just det, grattis på födelsedagen också :)

2008-03-10 @ 00:15:04
Postat av: Jero

Pelin: Japps, de bra dagarna. ;)

Groth: Jeeuu, det var nice. Sjukt kul. =) Ska se om jag kan gräva fram en din facebookhandikappade jävel.=P

Ingela: Tackar tackar! :D

2008-03-10 @ 00:28:16
URL: http://jero.blogg.se
Postat av: Groth

Fylls det år? grattis btw då..

Jag är stolt facebookhandikappad jävel

2008-03-10 @ 10:27:33
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com
Postat av: Jero

Groth: Jo, jag vet att du är stolt. Men du hatar också reklamer där folk ser glada ut när de använder produkten de faktiskt gör reklam ut så ditt referenssystem är kraftigt ifrågasatt. =P Och tack! :D

2008-03-10 @ 10:48:22
URL: http://jero.blogg.se
Postat av: Groth

Nej det är falsk marknadsföring. Säg att du är en typsik målgrupp för den firman, du är stressad, olycklig, dåligt sexliv och så vidare och vill ha förändring i ditt liv. Och så ser du den reklamen och finner dig tänka: " Om jag köper lågkvalitativa tyskimporterade plaststolar så kommer jag bli så där hysteriskt överkrystat glad som dom på den reklamen blir". Och sen när dom åker dit till butiken och handlar slut på sitt kreditkort på Brassestolar för att sedan till sin fasa upptäcka att det inte gav dom någon glädje alls utan bara ett tömt konto. Och Besides, ingen
i helvetet skulle bli så orgasmglad av att köpa duntäcken...INGEN EVER. Dessutom främjar det dålig kultur ochkan med den hysteriska speakerrösten ge utlopp för epelepsianfall hos oskyldiga barn. VILL DU FRÄMJA DÖD ÅT OSKYLDIGS BARN?? VAA??

2008-03-10 @ 13:47:57
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com
Postat av: Jero

Groth: Du glömde ett ord i din förklaring: Hjärndöd. Tror man att man blir lycklig av att få snickra ihop skrivbord av plywood, hur billiga de än är, bara för att folk blir nöjda i en reklam så har man för lite förstånd för sitt eget bästa. Eller ja, för någons bästa. Dessutom överdriver du glädjen i reklamerna, de är nöjda, inte direkt Vakttornet-nöjda. =P Och jajjemän! Du vet att jag hatar barn så ju färre ju bättre. ;)

2008-03-10 @ 22:56:14
URL: http://jero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback