Missat pass

Igår eftermiddag missade jag spinningen och därför har jag nu masat mig upp i ottan (09.05,efter 5 snoozningar) för att gå på lördagspasset. Fredagen brukar annars vara mitt favoritpass så nu får vi se hur det är med lördag morgon. Ska nog ändå åka iväg och simma sen, men vi får se. Aldrig kört spinning och simning samma dag, kanske för mycket friskvård dödar mig. ;)

Provade nytt snacks igår när jag kollade på film. Vindruvor och Ramlösa Citrus. Rekomenderas. Kändes inte alls lika flottigt som jordnötsringar och cola. Och 500 gram kärnfria druvor kostar ju bara lite mer än200 gram chips, så det blev ju egentligen en ekonomisk vinning också någonstans där.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter helt klart som att föredra. Keep up the good work!

2008-03-01 @ 15:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback