Stockholm nu då. MC-premiär tidigare.

Påsk hemma i Avesta var som vanligt. 7 dagar, 3 fyllor (eftersom jag körde sista dagen) och kebabpizza. Inte bra för bantningen men jag har haft kul iaf. Träffat lite släkt och umgåtts med Snejk och Pöör. Kom hem torsdag, testade nya Kings Arms på fredagen med Pöör, jag och Snejk körde trapper på lördagen efter påskmiddag deluxe och sen gick vi till Kings Arms på söndagen efter mat hos mamma. Fredag = kul som fan, lördag = rätt tråkig och söndag = skittråkigt. Var iofs fullast fredag och så gick det bara ner för varje dag, kan ha varit därför. Igår testade jag på Avestas nattliv nykter för sista gången iaf. Körde bil in för jag trodde det skulle var skitlite folk och att vi skulle hem rätt fort. Inte sant. Knökfullt med alkisar (åldern 14 till 48 typ) och alla skrek och härjade och sjöng med trubaduren. Aldrig att jag gör om det igen, det var fan traumatiskt. Fick se världens största bröst iaf. Hon fyllde 40 tydligen, enligt trubaduren iaf, och var skitäcklig. Hon var den enda som blev utslängd iaf. Det var lite roligt.

Nu är jag hos Per i Stockholm. Det verkar bli en fin helg innan jag åker tillbaka till ett kallt och förmodat blött Honoluleå. Ikväll ska jag iaf kanske på en rockpub, det blir jävla spännande. Just nu kanske ni listat ut att det inte blir någon tenta den här perioden. Orkade helt enkelt inte men är supernöjd med upplägget med stockholm i helgen istället.

Provade MCn för första gången i år och för första gången lagligt över huvud taget. Så jävla skön känsla fast
det blåste nå så in i helvete och var rätt kallt. Mmm... MC...

Massa syftnings- och stavfel i det här inlägget men det är för att jag sitter med bärbara i knät i en knölig soffa i en skitstökig lägenhet och skriver och jag orkar helt enkelt inte korrekturläsa. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: lottis

de blir motorcykel i sommar :)? kram

2008-03-28 @ 20:30:53
Postat av: Ch

Lottis: Det vet du. ;) Så fort jag kommer hem kommer jag inte göra något annat. :D

Postat av: http://www.promofunding.partners/membership/

get the best mortgage payment anywhere

Postat av: http://www.promofunding.partners/loans-we-offer

click here for the top pmi available


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback