Bildinlägg

Vad har hänt på sistone? En del. Kommer uppdatera lite i bilder.

_______________________________________________________

Funktionär på statsmaran med hockeylaget. Här satt jag, i en T-korsning. Notera den stora pilen som pekar åt det håller dom ska springa. Värt att nämna är också att om man tar vänster så måste man korsa en tungt traffikerad väg, plus vägen man sprang på innan man kom in i stan. Alla som är så dumma att de springer fel förtjänar inte att hitta hem. (klicka på bilden för att göra den större, duuuh!)


_______________________________________________________

Lite sköna naturbilder från min och Eves tur upp på Mjölkuddsberget.



_______________________________________________________

Jag och den sista bryggan jag behövde svetsa. Uppskattningsvis någonsin, that is.


_______________________________________________________

Idag har jag påtat i trädgården eftersom det var så fint väder och den var helt jävla igengrodd. Jämför förebilderna på översta raderna med efterbilderna där under så får ni se vad jag menar. Har över halva den här kvar, sen en lika stor till (med rabarber i!) till i helgen, men idag är det Bodypump så hinner inte mer nu. Hade börjat lite innan jag tog första bilden, men ni fattar grejen.




_______________________________________________________

Och till sist avslutar jag men en bild på en blomma som växer här och luktar fantastiskt gott, en vacker, röd tulpan jag hittade när jag bröt av likdelar från skabbusken vi hade här innan. Mmm... Garden work is so rewarding!



Kommentarer
Postat av: Groth

Nu är du väl ändå redo att börja pensionsspara? ;-)

Postat av: Pelin

Vad du jobbar:)

Groth: Ha ha ha

2008-05-29 @ 22:44:32
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Postat av: Ingela

Att du hade gröna fingrar, det hade jag inte en aning om. WOW!

Förresten, trädgård? Har du en trädgård att påta i?

2008-05-31 @ 10:46:43
Postat av: Anonym

Groth: Jag kanske är redo att börja med din mamma! :D
=P

Pelin: Men den är ju så fiiin!

Ingela: Jajjemän, mina gröna fingrar lämnar många andra helt gröna. Av avund, that is. ;) Vi bor ju på bottenvåningen och har altan och trädgård och tydligen också jättegoda rabarber. Fan vad fort dom växte upp, imorrn blir det paj. =D

2008-06-02 @ 21:19:00
Postat av: Anonym

Groth: Jag kanske är redo att börja med din mamma! :D
=P

Pelin: Men den är ju så fiiin!

Ingela: Jajjemän, mina gröna fingrar lämnar många andra helt gröna. Av avund, that is. ;) Vi bor ju på bottenvåningen och har altan och trädgård och tydligen också jättegoda rabarber. Fan vad fort dom växte upp, imorrn blir det paj. =D

2008-06-02 @ 21:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback