Bodypumpkungen

Efter två gånger på bodypump så känner jag redan att jag inte kommer få någon monstruös träningsverk den här gången. Förra var ju insane! Kunde inte använda armarna på två dagar p.g.a. att biceps gjorde så jävla ont. Måste sett ut som ett saer på jobbet eftersom jag antingen satt och skrev med mina T-rex-armar eller satt och försökte sträcka ut dem på ett hyffsat osexigt vis. Men idag gick det bra iaf. Sandra var där och även Annika Stockholm. Det var ju extra kul eftersom jag antog att hon var i Stockholm. Träffade henne iofs på kåren i lördags, men då sa vi inte så mycket eftersom jag mest flängde runt tills jag krockade in i Jullebrudarna som var på väg till Julle. Så då var jag också på väg till Julle. Där var en ny kille också som blivit intagen p.g.a. avhopp också. Han såg trevlig ut. Sen bar det av hemmåt och det var skönt att gå åt det här hållet istället för åt andra. Det är en bra känsla.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Yay! Vad gillar du pumpen då?

2008-05-12 @ 20:30:14
Postat av: Ch

Ingela: Den är grym! :D Tjejerna som leder den här är jätteduktiga, fast ena jag har haft är riktigt äckligt käck hela tiden. Måste man var utvecklingsstört glad för att leda sådana här pass? Jag vet inte. =P Men det blir fler gånger. ;)

Postat av: Ingela

Haha, nä det måste man inte. Men hellre det än någon som inte säger någonting eller hur?

2008-05-14 @ 15:12:29
Postat av: Ch

Ingela: Gränsfall där faktiskt. ;)

2008-05-14 @ 22:54:45
URL: http://jero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback