Det flyter på nu liksom

Oj oj oj, vilket tempo! Tänkte lägga upp dagens t-shirt och paradox. Börjar med en enkel en eftersom det är så sent:

Lögnaren, Liars Paradox. Ett påstående som i sig enbart är sant om det samtidigt är falskt. Tillexempel följande mening: "Den här meningen är falsk". Är den falsk så stämmer den inte, men om den inte stämmer så är den sann. Ett annat bra exempel som är lite mer avancerat är "Nästa mening är sann. Föregående mening är falsk", samt "Jag ljuger nu". Detta är en paradox som leder, som alla andra iofs, till mycket cirkeltänkande och den får börja serien jag tänkt skapa.

Dagens t-shirt, lite mer stötande idag, Sex with a miner:



Var sedan ut på Stuk med killarna i snaps och eftersom de flesta fortfarande hade frack på sig efter uppträdandet (jag var tvungen att köra hem Martin så kunde byta från min kavaj med skjorta utan slips) så ville jag inte se underklädd ut och drog på mig det här:



Ha, det trodde ni inte va. Men snygg som stryk var jag! Trots att det ser ut som om min haka är lika stor som min bröstkorg här.

Kommentarer
Postat av: Pelin

Fantastikt snygg snygging! :)

Postat av: Erika

Åh, du tar liksom det vanliga trista "dagens outfit" konceptet till en helt ny nivå. I love it!



Och att du var en sådan fashionabel pöjk, vem kunde ana det? Nä, väst är perfekt! Inte slaffsigt underklädd, och inte snobbigt överklädd. Perfekt. Svenskt och lagomt!



2008-11-21 @ 00:08:21
URL: http://eriikan.blogg.se/
Postat av: Ch

Pelin: Aaaw, tackar snyggo! Varför är du så fantastiskt offline när du är online här? ;)



Erika: Jaa, fast lite för stockholmskt för mig i vanliga fall, men om man får tjejer som du på det så kanske det kan vara värt det i framtiden å. =P

2008-11-21 @ 00:23:44
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback