Julklappar

Sitter här innan träningen och väntar på att Martin Segduscharen Frödin ska bli klar så jag kan hämta min hockeysvettshirt som kan vara det äckligaste plagget i hela kommunen. Mein gott. En dusch ska inte behöva ta mer än 5 minuter, allt över en halvtimme är sjukligt. =P

Tog en fantastiskt trevlig fika på stan idag med en väldigt teknoparanoid (men bra ändå) tjej, och sen så blev det av för att leta de första julklapparna. Som väntat så var det ungefär 40% billigare att handla på internet och det är lite synd. Jag tycker det är roligt att köpa med sig saken hem direkt så man kan lägga allt på hög och titta på hur jävla givmild man egentligen är. Hittade en iaf, men det är ändå inte samma sak. Får kolla mer på storheden sen. Men eftersom jag får så bra önskelistor i år så är det typ bara morsans kvar. Det är nice.

Dagens t-shirt tycker jag beskriver mig i ett nötskal bara.


Kommentarer
Postat av: Groth

Han kanske tar så lång tid att beundra sina doftljus?

Postat av: Ch

Groth: För det första är det bara ETT ljus och för det andra så är det mitt. =P Dessutom är det inget doftljus utan bara ett vanligt ljus som jag fick när en hockeypolare flyttade till Brasilien. Däremot tror jag vi kan ha en sådan där härlig lumpenincident här snart. Du vet, sådant som brukar hända när 240 män i samma byggnad onanerar så mycket i duschen att avloppet kloggas igen. ;)

2008-11-28 @ 00:23:49
URL: http://jero.blogg.se/
Postat av: Tessi

Teknoparanoid! tack för den passningen :P

hoppas du hade skoj på krogen igår :)

Kramiz

2008-11-29 @ 15:26:26
Postat av: Ch

Tessi: Du var ju jätterädd ju. =P Det var ok i fredags och jävla roligt igår efter hockeyfesten. =)

2008-11-30 @ 11:18:02
URL: http://jero.blogg.se/
Postat av: Tessi

Livrädd, rättare sagt :P

När ska vi träffas igen...? jag längtar!

2008-12-01 @ 00:09:23
Postat av: Ch

Tessi: Aaaw, gumsan då... =P Jag är helt ledig på fredag, om du vill äta lunch, annars funkar ju vilken eftermiddag som helst förutom torsdag. =)

2008-12-01 @ 09:39:44
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback