Morgonspinning i de fördömda sodomiternas land

Så var det dags, en lätt påminnelse om varför jag hatade lumpen. Eftersom dagen är fullproppad så provade jag att köra spinning 7 i morse och det gick väl okey. I början var benen som gelé, men efter ett tag så kom de igång. Efteråt så kände jag mig så "pigg och stark" som man skulle och gick därför till gymmet för att aktivera överkroppen lite lagom också. Inget hårt men ändå ganska skönt. Träffade ett par jag känner och de var förvånade över att se mig både i spinningsalen och på gymmet, vilket visar hur folks tänker ibland. Jag menar, de vet hur jag äter och dricker och därför antar de att jag inte tränar skitmycket. Vad de borde tänka på är väl mer hur en som äter och dricker i mina mängder har överlevt sin 20-årsdag om han inte också tränat? This thight body doesn't come for free. Sen kanske jag inte är en morgonmänniska som många nog känner till, men drastiska tider kräver drastiska  åtgärder, och med dödskursen hängandes över en så är det sjukt drastiska tider.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Humor i baptistkyrkan i USA! Clownen Fred Phelps slår till igen och kallar inte bara Obama för Satan (samt har plakat där det står att han nyligen avlidna mormor brinner i helvetet) den här gången, utan slänger iväg en känga mot Sverige igen. Han kallar återigen vårat fosterland för ett bögland med en äckligt feminin kung. För er som inte kommer ihåg Fred Phelps så är det pastorn som åkte till Sverige för att stötta Åke Green, när denne blivit åttalad för att ha kallat homosexuella för en cancersvulst på sammhällskroppen som våldtar djur:

" Sexuella abnormiteter är en djup cancersvulst på hela samhällskroppen. Herren vet att sexuellt förvridna människor kommer att våldta djuren. Inte heller djuren går fria från människans sexuella behov och branden som är tänd i en människa. Utan till och med detta kan man ägna sig åt."

Här följer en kallelse som Phelps satte upp utanför sin kyrka innan de gick till svenska ambassaden och protesterade och drog våran flagga i smutsen. Mogna killar. Säger som Johan Glans:
"Haha! Nu bränner vi er flagga!"
"Ja, en ja. Vi har fler!"


Kommentarer
Postat av: Ingela

Är det på riktigt?



Jag saknar ord..

2008-11-11 @ 15:38:42
Postat av: Ch

Ingela: Japp, det är alldeles äkta och det är asroligt. =P

Postat av: Ingela

Mer vidrigt :p

2008-11-12 @ 05:28:40
Postat av: Ch

Ingela: Vidrigt skulle jag inte säga. Du har säkert tränat tidigt på morgonen du också. =D Eller du kanske menade prästen förresten. ;) Ja, det är helt sjukt att det finns människor som verkligen tror på allt det där.

2008-11-12 @ 08:37:20
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback