Ny telefon

Så kom den då. Dagen då min telefon klappade ihop totalt. Det var jobbigt på ett sätt, men å andra sidan så har jag en splitt ny där jag hör vad folk säger när de ringer och som faktiskt har en ringsignal. DET, det är nice. Kameran är kass men den är bättre som mp3-spelare och jag fick med en cool liten högtalare som har asbra ljud i förhållande till sin storlek. Mmm... Teknik...

Dagens t-shirt är en halvgammal en, som jag köpte mest för att det är en Fruit of the Loom-logga i mitten och den påminner mig om min jättegamla bruna tröja som Johne hittade åt mig bakom en tvättmaskin på IP. Good old days. Plus att den har ett budskap:



Ingen paradox idag, det är ju ändå fredag, så istället bjuds här på Professor Wikipedia! En fantastiskt bildad man:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback