Skolstart


Så har vi haft de första föreläsningarna och CAD-lektionerna då. Hittills har jag hållt mig två dagar från att somna iaf, nytt rekord tror jag, men det har varit sjukt nära. Fast när jag inte är så jävla förkyld längre så tror jag att det kommer bli lättare, fast det är sjukligt mycket pass 1 den här perioden. >_<

Pratade med min kära farmor idag och nya Winter Gear är på vägg upp! Handstickade enbart för mig, nice! Alla mina mössor och vantar har ju försvunnit så det kan vara dags nu när tempen börjar droppa till 5-6 grader på förmiddagarna.

I övrigt inte mycket nytt under solen. Jävla rolig fest här i lördags och i helgen är det igång igen är väl tanken. Först hos Rikard, sen hos Emmelie på lördag efter en förfestskräftskiva här. Nice! Jag och Micke insåg att det började bli dags för det nu. Vi har inte ätit kräftor i år än och det är skamligt!

Var inne på en sida där man kan se hur man skulle sett ut förr i världen och måste säga att det var en bra sida. Mycket kul hade jag där. Här är några exempel för er socialt retarderade människor som inte har Facebook:


Kommentarer
Postat av: Cinderetta!

Allvarligt talat... De där bilderna är helt jävla underbara. Jag skrattar så högt/ mycket att vräkningen nu är ett faktum!

Postat av: Ch

Cinderetta: Kul att man kan glädja. ;)

2008-09-15 @ 21:47:01
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback