Leverträning


Som den där kända personen säger i den där kända filmen/serien. Det är lite mycket nu. Eller det har varit iaf. Förrförra veckan var insane och sjukt kul! Men en fyrdagars i min ålder? Man är ju inte 18 längre. Trodde jag iaf. Visade sig att det gick hur bra som helst, och mellan bowling, hockey, ollade fönster på Allstar Bar, minibarer, pissnöbollar, *CENSUR* (på ett jävla hamburgerbröd!), gin och tonic klockan 9 på morgonen på norrmännens hotell och den roligaste jävla sittningen i mannaminne så han vi vinna NSM dessutom. Inte dåligt. Nu kan vi köra som alla andra lag och bara satsa på ölandet nästa år, nu när vi har Luleås första titel.


Den här bilden på ett sjukt coolt glas är med
mest bara för att göra inlägget färgrikare

Veckan efter då, klart den blir lugnare då? Eeh, nej. Onsdag och efter snapsakademien var det ju onsdagsöl igen. På torsdagen tyckte Anne-Laure, en fransyska som var lite stalky i början efter att ha sett mig hälsa på Anders på kåren typ (hon pratade med Anders), men som sen visade sig vara rolig, att jag och Micke skulle på fest för utbytesstudenterna. Sagt och gjort, vi masade oss till Vänorts och vi var inte besvikna! Sjukt bra fest för en torsdag, absolut. Sen blev det ett par herrmiddagar med öl och whisky och vin och utslagna glasflaskbottnar och kubanska cigarrer och vips så hade jag, som skulle vara nykter, kört ännu en fyradagars. Fast inte lika tung ändå. Nå, den HÄR veckan är iaf lugn. Tills på fredag. Då är det RIFF och det är det bästa, det vet ju alla.

Mer färg. Jävla nice grejer de gör på world wide fred.
Det här är en tallrik med en spegel i mitten så man kan
kolla om man har något mellan tänderna när man är på date

Annars då? Den här veckan? Tja, en grej i måndags var ju spinning följt av jävla benböj och utfall med sjuka vikter. Satan vad det spänner i röven idag, fast på ett bra sätt. Igår körde jag och Bulan lite gym också och idag har jag joggat. Kommer inte kunna gå imorrn. Men sänkte min tid på varvet med fem min iaf, till 42.25. Inte kattpiss. Nu har jag säkert missat något viktigt, men det kan jag ta sedan. Nu vet ni att jag lever iaf. Tjipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback