SAABen - rätt stöldbegärlig

Skönt samtal man fick imorse vid tio. "Hej, det är från kommunen. Du vet, din bil står ute vid grustaget mellan Bensbyn och Örarna... Skulle du kunna flytta på den?". Nej. Ingen av oss har någonsin varit vid det grustaget förut. Nå, när vi väl hittade bilen, speciellt tack till Lisa, Jenifer och Linnea, speciellt otack till Martin och Micke som tyckte det var ok att jag hoppade över min lektion men inte ens erbjöd sig att göra det samma liksom, så startade den utan problem. Solen sken, men vindrutetorkarna var på ändå. De hade lämnat halva tanken kvar (fick full tank av spexet igår) men ändå... De hade bytt radiokanal till RIX FM... INTE cool... >_< Så hade de öppnat handskfacket och spridit våra kartor, registreringspapper och Mickes mammas gamla tvål över förarsätet. Inget saknades. Inte ens våran gamla kapsylöppnare tog de. Hur kul bil har man om någon snor den och känner efter ett tag att "äh... Jag orkar fan inte ens busköra den här länge. Vi ställer den mitt ute i ingenjävlastans (tänk er därhemma att den stått typ ute i Utsund ungefär) och GÅR hem. Eller nått. Kanske fanns det en till bil, jag vet inte. Men ändå. Får jag tag på de där jävla kidsen dock så vet jag att jag kommer göra hemska saker som involverar alla tre hockeyklubbor jag har hemma. Och bara EN kroppsöppning per person...

Nå, lite gladare nu iaf! Fint vårväder ute idag iaf, även om det blev svinkallt nu på kvällen så har solen iaf lyst hela dagen. Det är nice!

Tänkte tömma mitt skrivbord från de här bildrna och lägga
upp dem här istället. Sjukt cool kanna!

Kommentarer
Postat av: Pelin

Står en sak lös finns det alltid en idiot som plockar med sig den, oavsett vad det är!

Postat av: Ch

Pelin: Jo jag vet, men mer om det i nästa blogginlägg som kommer bli ett bittert ett =P

2009-04-18 @ 10:49:03
URL: http://jero.blogg.se/
Postat av: Emma

Muhaha. Saabar sucks. Min kära bil står nästan alltid olåst med aaaaldrig har nån snott. peppar peppar

2009-04-18 @ 20:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback