Tja, varför inte?

Har ju lagt ner mitt bloggande nu. Det var iaf tanken. Jag hade ingenting att skriva om så jag sket mest i det till slut. Skulle jag ta upp det igen så skulle jag behöva hitta ett tema först, något mer konsekent att skriva om än bara det jag pysslar med på dagarna. Nu har jag tänkt att jag ska lära mig Flash igen. Det var i tvåan på gymnasiet, vi hade Kjell Pira och han var urusel lärare, men det var ändå där ett litet frö av hur otroligt nice det är med Flashprogrammering såddes. Sååå, utan mer omskrivningar. Min första flashfilm:


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHHAHA!!! Skulle inte det passa som en bra liten introfilm till alla grejer med A-Lagers som vi lägger ut på Youtube? ;-)

2009-08-24 @ 16:45:00
Postat av: Da Anders

Ja, det var alltså jag som skrev föregående inlägg, men det kanske du kunde räkna ut...

2009-08-24 @ 16:46:21
Postat av: Ch

Gissade det. ;) Njae, killen som är huvudet hatar bilden och tror inte han skulle bli så glad även fast han fått fina glasögon och skägg. Men något gulligt kan jag nog knåpa ihop. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback