Björnhuvud

Ja, ett sådant har jag gått igenom idag. Det legendariska i Coop Arena. Gick ut och sjöng nationalsången inför några tusen personer tillsammans med resten av snaps. Det var fan mäktigt. Jävligt coolt också.

Jävligt duktig dessutom är en sjukt bra commentar från den här filmen jag fick skickad till mig av Micke:


Så hysteriskt jävla rolig grej! Specielt Darth, Chewie och Han har de fått till skitbra. Lea är bara hysterisk och det är hysteriskt kul det också.

I övrigt var det en kanonhelg måste jag säga. Helt ok sittning, mellanfest hos Sara och Jonas, mellanfest hos Skägget och sen stuk innan vi fick bära hem en liten lite för trött tjej. Kanon helt enkelt. Match i Överkalix sen på söndagen, mådde väl inte helt 100 men gjorde ett mål iaf. Lite synd var dock att vi förlorade med 8-3 mot seriens i överlägset sämsta lag. Ursch.

Nå, nu ska jag sova. Jag, Micke, Martin, Per och dessutom Sara och Jonas har köpt Left4Dead lagligt nu. Magiskt måste jag säga. Så nu kommer vi nog inte vara anträffbara på väldigt länge så kan ju ta ett tag innan jag skriver här igen. =P

Till dess, håll till godo med design från Fred and Friends! Allt jag vill ha i framtiden vill jag ha från worldwidefred! Kommer lägga upp massa grejer de har gjort här i framtiden, hoppas det är semilagligt iaf, men här kommer ett litet smakprov på smarta grejer:


En slips med en instruktion om hur man knyter en slips.


Jävligt ball kopp.

Och det som fick mig att hitta sidan, the most awesome tool ever:


En eldriven pizzaslicer i form av en vinkelslip!

Kommer lägga upp fler favoriter senare som sagt. Det finns hur många som helst! :D

Kommentarer
Postat av: Groth nr. 2

Haha! Den där Star Wars-grejen var ju riktigt najs!



-"Vi har genomsökt skeppet, dom måste ha gömt sig."

-"Och vart skulle det ske om jag får fråga? På vaktmästarens toalett?!"



Guld.

2009-02-17 @ 23:43:31
Postat av: Ch

Groth nr. 2: Ja jag vet! Ernst-Hugo skulle ju vara klart bäst som Darth Vader överlag. "Vilket förbannat slarv!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback