Matstat

Det är lite av mitt liv nu faktiskt. Matstat och den här veckan, även sång. Uppträdande måndag, tisdag, torsdag, lördag och övning onsdag. Var själv i min delstämma igår och blir det imorrn också (mörka, ljusa basen, eller B12 som vi kallar oss). Det var lite spännande faktiskt.

Idag har jag dessutom gjort en egen ordlista med alla japanska ord från de tre första kapitlena i boken. Det tog tid och var lite halvsegt faktiskt. Dessutom fick jag ett sjukt nice besök sådär precis efter skolan. Som vanligt på tok för kort, men det är det ju oavsett hur långt det är, så det är som vanligt.

Tänkte lägga  upp ett par till favoriter från Fred and Friends (de ligger på mitt skrivbord och vill få bort dem eftersom jag egentligen bara vill ha två saker där, paperskorg och torrentmapp):


Käcka glasögon när man vill vara anonym på foton.


Förmodligen de tuffaste datorhögtalara någonsin.
När jag får större skrivbord ska jag skaffa sådana. *WANT*


Det var allt för idag. Nu är det dags för sömn så jag kan läsa lite mer matstat och japanska imorrn innan grupparbetet. Mmm... >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback