Mega Panda-san!

Ur stora tragedier föds stor konst. Därför så skapade jag två fina figurer idag på Matstat-föreläsningen. Den var bara så tråkig att jag inte kunde hålla mig koncentrerad oavsett vad jag gjorde. Eftersom jag har test på det andra japanska alfabetet (av tre) på fredag så tänkte jag att jag kunde ju skriva lite sådant. Då föddes Super Party Ninja och Mega Panda-san.


Super Party Ninja är en sådan kille som alla vill känna. Så fort det är lite tråkigt och segt så kommer han med sin kagge och sina drinkar. Hans ena ben kan även bli en shotplanka, det är som lite av en superkraft. *pekar på benet*

Sen hade jag ännu tråkigare och ritade en hel serie med Mega Panda-san!. Kanske något att göra i framtiden oftare. Jag tyckte då den blev helt ok. Förvånades också över vilken skärpa man kan ha på min kamera. Texten är alltså skitliten egentligen. De som sett mig skriva vet att jag skriver smått men det där var väldigt smått till och med för mig. Så, without further adue, Mega Panda-san! nummer 1:


Sa jag förresten att jag ritar sämst på hela R? Förmodligen är det så. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback