Och döda mig inte så dödar jag inte dig.

Minst sagt intressant kväll igår. Tydligen så KAN det bli roligt även om man bara känner/vet vem en av 5-20 på en fest är. Vem hade kunnat ana att främmande människor inte bara är dumma i huvudet? Även om många av dem faktiskt är det. Nästan alla. Men det gäller att kunna hitta pärlorna tydligen.

Nå, Dilbert från tidigare i veckan tycker jag beskriver livet ganska bra. Tack gamlingar, vi planerar redan varan revansch. Idag ska jag ut på isen med Gustav och Banke med flamma, har inga långfärdsskridskor så får väl ta mina vanliga om det behövs/går åka för snön. Annars blir det väl bara pimpling. Fan vad jag saknar ett par långfärdsskridskor nu. Vädret är så sjukligt fint...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback