You can be Mario, and I'll be your Luigi...

Idag kom den då alltså. Fettisdagen. Dagen man FÅR vara tjock på. Naaajs! Efter att ha haft pass två, lunchmöte och pass tre sen så var jag rätt taggad på semla. For hemmåt och vid Porsökyrkan så såg jag ett plakat: Bygg din egen semla! Fyll den med mandelmassa, vaniljkräm, chokladpudding eller hallon! Bara 10 spänn. Lät ju riktigt trevligt tyckte jag, även om jag är skeptisk till chokladpuddingen, men ja. Något för mig och Micke kanske, då det höll på ända till 16.00. Martin tycker ju inte semlor är så speciella tydligen. Men nej, Micke var inte hemma, han var på nå spextjossan. Så klockan tre lade jag mig på soffan. Klockan fem vaknade jag. Inte cool. Nå, fick tag på Emma istället och vips så blev det semmeljakt och då... På Kvantum såg jag den bästa skylten hittills:


Extas! Dubbelt så blev det ju sen när jag upptäckte att Emma inte äter mandelmassa så jag fick hennes också. Tog den på mitt lock och vips hade jag nästan två semlor istället för en. Magiskt! Sen blev det ännu mer magi, efter att ha sett världens mest strutsbesatta tant på "Hemma hos mig klockan halv 8" eller vad programmet hett. Emma har nämligen ett NES. Dessutom har hon ett Super Mario Bros 3! Fast hon lät mig vara Mario så hjälpte det inte, jag fick skitpisk verkligen. Det var ungefär 12-13 år sedan jag spelade och det kändes. Men det måste ändå sägas: Det är något oförklarligt skithett med en tjej som fortfarande kommer ihåg, från när hon var liten, vilka stenar hon ska piska med svansen för att få speciallådor. That's hot beyond reason. Nå, nu ska jag och Micke se om Zlatan verkligen är något att ha. Inter - Man UTD streamad på tvn minsann. Jo jo...

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag känner att jag måste göra dig uppmärksam på att även jag vet var jag har mina extralådor. Feeling hot hot hot! ;)

Postat av: Ch

Elin: I know you do, men du visste ju redan att du är hottaste bruden i stan så. ;)

2009-03-02 @ 17:07:58
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback