El Ramones

Igår var det fika hos Siri. Hon fick paket och jag trodde jag missat något, men tydligen var det i december hon fyllde år så egentligen inte. Men gott var det? Spelade "magiska tornet" gjorde vi också. Det var rätt puligt. Dra ut massa träblock och lägga dem på toppen liksom. Efter det gick vi till kåren för att se Martin och Mickes spexkompis sjunga i trubadurlaget. Hon sjöng bra men låtvalet var väl som vanligt... Njae. Vi fick upp våra förhoppningar när hon sa att "nästa låt är för alla er hårdrockare där ute!". Det är ju vi!, tänkte jag och Micke. Sen när de började spela Sweet Child of Mine så insåg vi att det nog inte var till oss.


En neutral men ändå förskräckligt snygg t-shirt. Nice.

Ikväll blir det Ramonesoutfitten. Och ja, det är lite brynja därunder, men det är bara för att det är ett hål i tröjan (superlimincident) och det blir snyggare så. Har en likadan outfit sen med AC/DC. T-shirt och rockskjorta är rätt läckert ibland.



Rensade telefonboken i mobilen nu från kontakter jag inte längre behöver. Gamla klass-/lag-/lumpen-/arbetspolare som jag aldrig kommer ringa igen. Såg även en annan sak som jag rättade till, som var rätt jobb. Tog bort "och Farfar" efter farmor. Inte som att jag inte insett att han är borta efter 3½ år, men jag gillar de där små microsekunderna ibland när jag glömt att han faktiskt är det. Nå, nu är det bara Farmor iaf.

Kommentarer
Postat av: Pelin

En sån poppig tröja;) Håller du på att spar ut håret igen?:O

Postat av: Ch

Pelin: Spar ut skulle jag väl inte säga, men lite längre än 3mm iaf. =P

2009-02-03 @ 00:05:29
URL: http://jero.blogg.se/
Postat av: Pelin

Är inte det långt?;)

2009-02-03 @ 22:09:00
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Postat av: Ch

Pelin: Långt blir det väl inte förrens det når axlarna. =P

2009-02-04 @ 00:26:55
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback