Höjer ribban

Klarade dödskursen i går med omdömet "Ni har verkligen höjt ribban över hur otroligt nära underkänt man kan vara utan att faktiskt vara det. Aldrig förut har jag med så liten marginal godkännt någon". Weeell, det var väl precis så högt vi siktade så mission accomplished. Det sköna är att jag och Micke nog jobbade överlägset minst av alla, vi hade fritid över och ingen av oss har direkt haft sömnproblem (vi jobbar inte riktigt med sådant). Vi måste alltså vara lite bättre bara helt enkelt.

Fick mig, via wikipedia, en översättning på Mardi Gras också. Ni vet, den otroligt kända festivalen i New Orleans. Det är franska för fettisdagen. Awesomeness galore. I år är den den 24e, men som tur är behöver man inte vänta tills dess för semlor, första gled ner igår och den var utvecklingsstört god måste jag säga. Me love. Jag har ju alltid hävdat att fettisdagen är något av oss tjockisars Alla Hjärtans Dag. Den dagen det faktiskt är OK att vara fet och ändå trycka sig full med onyttigt skit utan att få fördömmande blickar av en tanig pöbel. Nu kommer jag njuta av den dagen som om jag vore fet, fast jag inte är det längre, för att påminna mig om en enklare tid då jag, även om jag blev anfådd av trappor, aldrig behövde träna och kunde äta exakt vad som helst utan att tänka på det. Tjockishet har både för och nackdelar.



Jesus Shaves igår, och jag tror helt ärligt att han faktiskt gör det...

Idag kommer det bli Twisted Sister, baksidan är täckt med texten  We're not gonna take it! Är väl inte något gigantiskt fan, men Stay Hungry är en sjukt bra skiva som har fungerar än idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback